Monday, April 19, 2010

harri happy

Hari ini aku rasa happy sangat.. Aku tau kenapa tapi aku tanak cakap. Hehe.. Btw, nak say thanks to yang berkenaan:

- Rumate tersayang, untuk perfume yang sangat wangi itu, dan kek coklat yang super duper sedap sehingga menjilat jari itu..

- Yana yang jauh di mata dekat di hati, untuk kangaroo yang comel gile itu, t-shirt Australia yang lawa, necklace yang sangat cantik made in Australia, dan kad yang sweet itu.. I really like them. :)

- Soleyh my housemate, untuk kasut hijau yang agak memeranjatkan kerana Soleyh suka kaler hitam tapi kasut ni kaler hijau terang. Hehe btw, i like it!

- Kema (Mamma Mia), untuk dress yang colourful yang sangat menawan itu. Aku sangat suka kema!

- Syira my housemate yang kelakar yang amat, untuk surprise party itu. Sangat terkejut dan agak menyeramkan. Haha. Sangat suka kari ayam die walaupun sempat makan kuah je sebab bob habiskan dengan agak banyak. Nanti buat lagi! Hehe. Syira masak memang nombor satu lah!

- Semua yang datang melahap kat 34B Adams Terrace malam itu. Melahap memang kerja part time dak2 tesol ni. Haha

-Dan yang paling spesel, lagu dari Sayang. Suka sangat2 dan happy tak terkata. :) Sampai sekarang masih tersenyum bila teringat. :D
I love u no matter what, dear.. :*

Terima kasih semua.

*Ini semua untuk birthday aku haritu. Aku berazam nak berdiri di atas kaki sendiri mulai tahun ini. Sebelum ni atas kaki orang lain separuh. Ayah, Mak, Abang Zul, Abang Bob, Kak Carol, Paksu, Makcik. Terima kasih semua, sangat di hargai dan insyaAllah akan di balas balik semuanya. :) Tapi mulai daripada sekarang tamau dah, aku dah besar. Wahaha.. Doa kan aku berjaya ye. :D :D :D

3 comments:

  1. Bagusnya kamu, dah mampu berdiri sendiri.. saya belum lagi..

    ReplyDelete
  2. dodu: baru dlm process. harap2 mampu..

    reverie: :)

    widda: thanks :)

    ReplyDelete