Tuesday, April 13, 2010

stop it

Aku tahu aku huha huha
Aku tahu aku suka merengek
Aku tahu aku agak manja
Aku tahu

Tapi aku tak pernah hurt orang
Aku hidup untuk aku
untuk orang yang aku sayang
Aku tak kacau orang
Aku tak hurt orang
Aku tak kata orang
Aku tak ganggu orang
Aku tak gila nak cakap pasal orang
Aku lah aku.

Aku bukan nak kau jadi aku.
Tapi aku nak kau berhenti main game tu
Sudah sudah lah
Aku dah penat
Aku nak tidur sampai game kau tamat

Tapi sampai bila
Mungkin pabila game tu dah makan diri kau sendiri
Sebab dia dah makan aku banyak
Berhentilah makan aku
Siyes, aku dah sangat penat.

5 comments:

  1. gamehouse. haha. game la, game yg diorg main. tp jgn involve. nanti parah. macam saya. :(

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. muhammad: tak faham di situ.. explain more.. pls :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete