Saturday, May 1, 2010

HURRICANES!!!

Hurricanes vs Chiefs

Aku baru balik dari tengok rugby. :D Happy, tapi tak la sangat. Tapi best juga. Ni baru la rasa duduk Wellington. Hahaha. Player dia semua badan tough. Mengingat kan aku pada someone. Tapi dia tiada tandingan. Memang dia yang terbaik lah. Hehe.

Aku duduk agak depan dan menjerit dengan agak kuat. Paling tak tahan aku terjerit time semua orang diam. Cis! Agak memalukan. Hahaha.

Tapi takpe, sebab Hurricanes menang. Tak sia-sia aku jerit kuat-kuat sambil bagi semangat kat player. Sebab diorang dengar suara aku la diorang menang. Ahaha.

Tapi aku rasa ada something yang kurang. Hmm tak tau la ape.. Ah, lupakan.

Aku hope satu hari nanti aku nak tengok dengan orang yang tersayang pulak. Kalau la dia mahu.

Amin..

6 comments:

  1. dia mana tengok rugby~

    dia main rugby!!!

    ReplyDelete
  2. kau menjerit x yah pakai haler lagik.bingit!

    aku ase betulla.dorg memang menang sbb ko nye suara.betulla tu.=.=

    hahaha:P

    ReplyDelete
  3. z: amin.. :)

    dodu: mau buat dia tengok pula.. aah, tau, dia main. pernah tgk live. :D

    lily: alah, kau pun apa kurangnya. sampai aku tak dengar suara wanie jerit gara2 suara kau. wahaha.. dorg mng sb aku eh? yes yes yes!!!! haha

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete