Wednesday, February 3, 2010

kesah ajaib

Setelah berkurun aku memandu kereta secara haram tapi tak pernah kena saman, sebab aku pandai menggoda polis traffic dan jpj dan siapa2 yang hendak menyaman, today baru aku dapat lesen dengan tidak susah payahnya kerana ada kuasa ajaib walaupun agak menyusahkan diri aku kerana hari panas terik menunggu giliran sampai tertidur terkankang di seat sebelah pemandu dan dikejutkan pemandu kerana jpj sudah sampai dan pabila bangun aku terkentut nervous. Haha. Thanks uncle. ;p

4 comments:

  1. hahahaha.... sampai terkentut...

    aduuuhh.. parah tu..

    ReplyDelete
  2. dodu: tekentut je pun. parah ke?? haha

    zack: betoi kot zack. haha. tp mmg betoi la, penat giler tau. huhu

    reverie sayang: aik. mana ada. x elok buruk sangka. ;p

    ReplyDelete