Sunday, January 24, 2010

tragedy dalam satu minggu

Banyak benda berlaku. Ada malang, ada baik punya.

a. Tangan ku melecur terkena minyak time masak. Aduh, sakitnya! Tapi aku dah pandai masak ok! Haha

b. Kaki ku melecur kena ekzos motosikal oleh kerana 'kenja gilak' nak bawa motosikal. Ah padan muka aku.

c. Pendrive aku hilang kerana orang pecah masuk kereta abang. Eh abang ni, pinjam pendrive tak bagi balik, sampai hilang. Ish3 (geleng3). Sape la yang 'jaik' curi tu, memang nak kena ni. Grrrrrr

d. Nak beli kasut tapi tade size. Arghhhh bila kaki nak besar ni!

e. Correction untuk visa application yang aku pos tak sampai2 lagi. Asek kena cari dengan Madam Haiyyon je. Sampai hafal da num dia. Haha

f. Mya Errysa si 'jawak' nak datang balik. Alamak, jadi mama lagi la!

f. 1st time beli handphone guna duit sendiri. Yoohoooooo (melompat keriangan)

Habis da.. Everything happened in a week. Yang maik munya ada satu jek. Huhu

p/s: sila jaga teddy bear anda baik2. lebih2 lagi kalau dia comel 'gilak2'. ;p

8 comments:

  1. tlg jaga diri anda baik2 yee cik puan mona =p

    ReplyDelete
  2. benar tu. jaga diri bak kata bintang... ;p

    ReplyDelete
  3. bintang: yee2, saya jaga diri baik2. kamu juga sama cik puan ika. ;p

    dodu: baiklah cik tuan hekal. eh eh betul ke tu? haha

    ReplyDelete
  4. Wahhhh cek kecik bli hp baru...best2..hehehe

    ReplyDelete
  5. isik enrolment last skali pun kjadian dlm 1 mggu ni jugak kn??? hahaha hp ape mona? iphone ke?

    ReplyDelete
  6. Cek besaq: haha xla best mana pun.
    Mama mia: haha tu x tmasuk la kema.br mlm td buat. haha. kema, byk la duit ak nak beli iphone kan. haha. ak bli sony biasa je.

    ReplyDelete
  7. ko gaduh kaki tak besaq.
    aku plak gaduh napa kaki aku tak kecik macam ko mona.
    T_T

    ReplyDelete
  8. kaki besaq susah nak cari kasut la z. huhu. sodih den.

    ReplyDelete