Friday, December 25, 2009

Ibuk2 ku jeles. Ah!

Kenduri-kendara yg busy, memenatkan, memengantukkan, menidakpuashatikan, mengenyangkan, melucukan, menggembirakan, mengexercisekan diri.

Bok Dot : Balat rupa rambut baru koh.. (Jeles)
Bok Yan : Bapa rambut ko na? Sampei juak eh. Bapa puluh ratus ya tek? (Jeles juga)
Bok Nah : Kamek sik suka rambut lurus na. (Lagi jeles)
Dee2 : Lurus la bagus, senang jaga. (Senyum sinis, sokong aku)
Pakcik Rasid : Cerik rambut mahal lok na. (Sambil pegang2 rambut) (Nya tok nang lawak jak2)
Wa Zarah: Bapa kitak molah ya na? (Ikhlas)
Bapak : Tangga rambut baru orang ya lok. Sik mandik ntam rambut nya ya. 3 days. Haha. (Jujur)

Last2 aku : Rambut sponsor bah. Bok sik puas ati jak2 eh. Jeles kah? Haha.


Aaaarrrggghhhh semua mok kaie tam rambut aku kah? Haha. Ok la, ok la, lak ku potong panjang gik. Aik, camni mok potong panjang gik tuk bok??

7 comments:

  1. monaaa...tolong switch bahasa..
    x faham..
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. saya faham sikit!!

    tapi kena belajar lagi..

    huhuh.

    ReplyDelete
  3. Tak paham? Haha. Kesian. Takpe, blaja sikit2 nanti paham. Aku kan multi-language speaker. ;p

    ReplyDelete
  4. jenaka!kenak bulan oi?kenak sik dak bintang ka matahari ka? :)

    ReplyDelete
  5. bulan spesel. ehehe. matahari, bintang dah ada orang lain. jenaka oh? haha.

    ReplyDelete